Všeobecné podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
1. Odmítnutí kosmetického ošetření může být odmítnuto v těchto případech:
zákazník se dostaví na
kosmetiku v nevyhovujícím hygienickém
stavu
zákazník se dostaví na kosmetické ošetření se zjevnými
příznaky infekčních onemocnění
zákazník se dostaví na kosmetiku v
podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
zákazník se dostaví na kosmetiku se
zdravotními problémy medicínského charakteru
zákazník se během objednávání termínu na kosmetiku vyjadřuje nepřístojným
způsobem
2. Termín návštěvy:
Termín návštěvy je třeba dohodnout a
rezervovat předem telefonicky.
Dohodnutý termín je závazná objednávka.
Provozovatelka si na dohodnutý termín návštěvy klienta, rezervuje příslušný
čas.
3. Přeobjednání:
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v
dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte o tom předem telefonicky, co
nejdříve, nejpozději však 24 hodin před zahájením návštěvy.
Provozovna není přístupná v libovolnou dobu.
4. Pozdní příchod:
Dostaví-li se zákazník max. 15 minut po
dohodnutém termínu, bude kosmetické ošetření provedeno ve zkráceném rozsahu
tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod, se považuje za
absenci zákazníka. Opakovaná absence znamená nespolehlivý zákazník!!!
5. Doprovod a
přístupnost
Osobu starší 18 let lze doprovodit pouze
do prostor provozovny. Pak je vyžadováno soukromí a doprovod musí provozovnu
opustit. Provozovna není zařízena na přítomnost dětí, dětských kočárků, psů,
osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu a orientace.
Provozovna nemá ani prostor na odkládání cyklistických kol, lze je nechat před
zdravotním střediskem.
6. Informovaný souhlas
zákazníka
Zákazník je před první kosmetickým
ošetřením instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích.
Pokud se rozhodne ošetření podstoupit, dává tím jasně a svobodně
najevo svůj informovaný souhlas.
7. Ceník kosmetického
ošetření
Ceník kosmetiky je k nahlédnutí v
provozovně a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní
provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do čtvrtku a v pátek dopoledne.
V případě dohodnutého termínu kosmetiky v sobotu, neděli, nebo o svátcích,
je k ceně účtován 30% příplatek.
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.9.2019
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných prostřednictvím webového rozhraní https://zlate-hory-kosmetika.webnode.cz provozovaného
Konečná Jiřina Kosmetika a masáže Zlaté Hory Wolkerova 533, Zlaté Hory
Telefonní číslo: 737 976 404 e-mail: kosmetika.zlatehory@seznam.cz
1. Za jaké vady
poskytnutých služeb odpovídám?
Jako poskytovatel služeb odpovídám za to,
že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou.
Shodou se smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu. Shodou se smlouvou, je zejména to, že:
• služby odpovídají popisu na webovém
rozhraní, nebo v naší komunikaci vztahující se ke
smlouvě;
• služba je poskytnuta v dohodnutém
termínu a na dohodnutém místě;
• služba má vlastnosti, které mezi námi
byly ujednány, které popisuji, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na
povahu služby a na základě reklamy, a zároveň je služba v odpovídající kvalitě
a rozsahu;
• služba vyhovuje požadavkům právních
předpisů.
2. Jaká je záruční doba
poskytované služby?
Poskytované služby je nutné reklamovat v
průběhu jejich poskytování.
3. Jaká práva z vadného
plnění máte?
V případě, že byla vadně poskytnuta
služba, máte právo na bezplatné odstranění této vady služby. Nelze-li vadu
služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.
4. Kdy nelze práva z
vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží,
pokud:
- jste o vadě před poskytnutím služby
věděli;
- jste vadu sami způsobili, zejména
porušením Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb a právních
předpisů.
5. Před každým
ošetřením zjišťuji zdravotní stav. Pokud něco zamlčíte a nastanou komplikace,
nenesu za tento stav zodpovědnost. Odstavec 6. všeobecné podmínky.
6. Jak postupovat při
reklamaci?
Reklamaci uplatněte bez zbytečného
odkladu od zjištění vady. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímám
reklamace:
Na provozovně: Wolkerova 533, Zlaté Hory e-mail: kosmetika.zlatehory@seznam.cz
telefonicky : 737 976 404
Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.9.2019
Všeobecné obchodní podmínky
1. Odmítnutí kosmetického ošetření může být odmítnuto v těchto případech:
zákazník se dostaví na
kosmetiku v nevyhovujícím hygienickém
stavu
zákazník se dostaví na kosmetické ošetření se zjevnými
příznaky infekčních onemocnění
zákazník se dostaví na kosmetiku v
podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
zákazník se dostaví na kosmetiku se
zdravotními problémy medicínského charakteru
zákazník se během objednávání termínu na kosmetiku vyjadřuje nepřístojným
způsobem
2. Termín návštěvy:
Termín návštěvy je třeba dohodnout a
rezervovat předem telefonicky.
Dohodnutý termín je závazná objednávka.
Provozovatelka si na dohodnutý termín návštěvy klienta, rezervuje příslušný
čas.
3. Přeobjednání:
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v
dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte o tom předem telefonicky, co
nejdříve, nejpozději však 24 hodin před zahájením návštěvy.
Provozovna není přístupná v libovolnou dobu.
4. Pozdní příchod:
Dostaví-li se zákazník max. 15 minut po
dohodnutém termínu, bude kosmetické ošetření provedeno ve zkráceném rozsahu
tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod, se považuje za
absenci zákazníka. Opakovaná absence znamená nespolehlivý zákazník!!!
5. Doprovod a
přístupnost
Osobu starší 18 let lze doprovodit pouze
do prostor provozovny. Pak je vyžadováno soukromí a doprovod musí provozovnu
opustit. Provozovna není zařízena na přítomnost dětí, dětských kočárků, psů,
osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu a orientace.
Provozovna nemá ani prostor na odkládání cyklistických kol, lze je nechat před
zdravotním střediskem.
6. Informovaný souhlas
zákazníka
Zákazník je před první kosmetickým
ošetřením instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích.
Pokud se rozhodne ošetření podstoupit, dává tím jasně a svobodně
najevo svůj informovaný souhlas.
7. Ceník kosmetického
ošetření
Ceník kosmetiky je k nahlédnutí v
provozovně a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní
provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do čtvrtku a v pátek dopoledne.
V případě dohodnutého termínu kosmetiky v sobotu, neděli, nebo o svátcích,
je k ceně účtován 30% příplatek.
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.9.2019
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných prostřednictvím webového rozhraní https://zlate-hory-kosmetika.webnode.cz provozovaného
Konečná Jiřina Kosmetika a masáže Zlaté Hory Wolkerova 533, Zlaté Hory
Telefonní číslo: 737 976 404 e-mail: kosmetika.zlatehory@seznam.cz
1. Za jaké vady
poskytnutých služeb odpovídám?
Jako poskytovatel služeb odpovídám za to,
že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou.
Shodou se smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu. Shodou se smlouvou, je zejména to, že:
• služby odpovídají popisu na webovém
rozhraní, nebo v naší komunikaci vztahující se ke
smlouvě;
• služba je poskytnuta v dohodnutém
termínu a na dohodnutém místě;
• služba má vlastnosti, které mezi námi
byly ujednány, které popisuji, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na
povahu služby a na základě reklamy, a zároveň je služba v odpovídající kvalitě
a rozsahu;
• služba vyhovuje požadavkům právních
předpisů.
2. Jaká je záruční doba
poskytované služby?
Poskytované služby je nutné reklamovat v
průběhu jejich poskytování.
3. Jaká práva z vadného
plnění máte?
V případě, že byla vadně poskytnuta
služba, máte právo na bezplatné odstranění této vady služby. Nelze-li vadu
služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.
4. Kdy nelze práva z
vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží,
pokud:
- jste o vadě před poskytnutím služby
věděli;
- jste vadu sami způsobili, zejména
porušením Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb a právních
předpisů.
5. Před každým
ošetřením zjišťuji zdravotní stav. Pokud něco zamlčíte a nastanou komplikace,
nenesu za tento stav zodpovědnost. Odstavec 6. všeobecné podmínky.
6. Jak postupovat při
reklamaci?
Reklamaci uplatněte bez zbytečného
odkladu od zjištění vady. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímám
reklamace:
Na provozovně: Wolkerova 533, Zlaté Hory e-mail: kosmetika.zlatehory@seznam.cz
telefonicky : 737 976 404
Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.9.2019