Všeobecné podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

1. Odmítnutí kosmetického ošetření může být odmítnuto v těchto případech:

zákazník se dostaví na kosmetiku v nevyhovujícím hygienickém stavu
zákazník se dostaví na kosmetické ošetření se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
zákazník se dostaví na kosmetiku v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
zákazník se dostaví na kosmetiku se zdravotními problémy medicínského charakteru
zákazník se během objednávání termínu na kosmetiku vyjadřuje nepřístojným způsobem

2. Termín návštěvy:
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky.
Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatelka si na dohodnutý termín návštěvy klienta, rezervuje příslušný čas.

3. Přeobjednání:
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte o tom předem telefonicky, co nejdříve, nejpozději však 24 hodin před zahájením návštěvy.

Provozovna není přístupná v libovolnou dobu.

4. Pozdní příchod:
Dostaví-li se zákazník max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude kosmetické ošetření provedeno ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod, se považuje za absenci zákazníka. Opakovaná absence znamená nespolehlivý zákazník!!!

5. Doprovod a přístupnost
Osobu starší 18 let lze doprovodit pouze do prostor provozovny. Pak je vyžadováno soukromí a doprovod musí provozovnu opustit. Provozovna není zařízena na přítomnost dětí, dětských kočárků, psů, osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu a orientace. Provozovna nemá ani prostor na odkládání cyklistických kol, lze je nechat před zdravotním střediskem.

6. Informovaný souhlas zákazníka
Zákazník je před první kosmetickým ošetřením instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne ošetření podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

7. Ceník kosmetického ošetření
Ceník kosmetiky je k nahlédnutí v provozovně a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do čtvrtku a v pátek dopoledne. V případě dohodnutého termínu kosmetiky v sobotu, neděli, nebo o svátcích, je k ceně účtován 30% příplatek.

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.9.2019


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných prostřednictvím webového rozhraní https://zlate-hory-kosmetika.webnode.cz provozovaného

 Konečná Jiřina                                                                                                                                                     Kosmetika a masáže Zlaté Hory                                                                                                                   Wolkerova 533, Zlaté Hory

Telefonní číslo: 737 976 404                                                                                                                                               e-mail: kosmetika.zlatehory@seznam.cz

1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídám?
Jako poskytovatel služeb odpovídám za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu.                              Shodou se smlouvou, je zejména to, že:
• služby odpovídají popisu na webovém rozhraní, nebo v naší komunikaci vztahující se ke smlouvě;
• služba je poskytnuta v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě;
• služba má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisuji, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu služby a na základě reklamy, a zároveň je služba v odpovídající kvalitě a rozsahu;
• služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.

2. Jaká je záruční doba poskytované služby?
Poskytované služby je nutné reklamovat v průběhu jejich poskytování.

3. Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatné odstranění této vady služby. Nelze-li vadu služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
- jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
- jste vadu sami způsobili, zejména porušením Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb a právních předpisů.

5. Před každým ošetřením zjišťuji zdravotní stav. Pokud něco zamlčíte a nastanou komplikace, nenesu za tento stav zodpovědnost. Odstavec 6. všeobecné podmínky.

6. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímám reklamace:

Na provozovně: Wolkerova 533, Zlaté Hory                                                                                                                e-mail: kosmetika.zlatehory@seznam.cz

telefonicky : 737 976 404

Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.9.2019

Všeobecné obchodní podmínky

1. Odmítnutí kosmetického ošetření může být odmítnuto v těchto případech:

zákazník se dostaví na kosmetiku v nevyhovujícím hygienickém stavu
zákazník se dostaví na kosmetické ošetření se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
zákazník se dostaví na kosmetiku v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
zákazník se dostaví na kosmetiku se zdravotními problémy medicínského charakteru
zákazník se během objednávání termínu na kosmetiku vyjadřuje nepřístojným způsobem

2. Termín návštěvy:
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky.
Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatelka si na dohodnutý termín návštěvy klienta, rezervuje příslušný čas.

3. Přeobjednání:
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte o tom předem telefonicky, co nejdříve, nejpozději však 24 hodin před zahájením návštěvy.

Provozovna není přístupná v libovolnou dobu.

4. Pozdní příchod:
Dostaví-li se zákazník max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude kosmetické ošetření provedeno ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod, se považuje za absenci zákazníka. Opakovaná absence znamená nespolehlivý zákazník!!!

5. Doprovod a přístupnost
Osobu starší 18 let lze doprovodit pouze do prostor provozovny. Pak je vyžadováno soukromí a doprovod musí provozovnu opustit. Provozovna není zařízena na přítomnost dětí, dětských kočárků, psů, osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu a orientace. Provozovna nemá ani prostor na odkládání cyklistických kol, lze je nechat před zdravotním střediskem.

6. Informovaný souhlas zákazníka
Zákazník je před první kosmetickým ošetřením instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne ošetření podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

7. Ceník kosmetického ošetření
Ceník kosmetiky je k nahlédnutí v provozovně a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do čtvrtku a v pátek dopoledne. V případě dohodnutého termínu kosmetiky v sobotu, neděli, nebo o svátcích, je k ceně účtován 30% příplatek.

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.9.2019


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných prostřednictvím webového rozhraní https://zlate-hory-kosmetika.webnode.cz provozovaného

 Konečná Jiřina                                                                                                                                                     Kosmetika a masáže Zlaté Hory                                                                                                                   Wolkerova 533, Zlaté Hory

Telefonní číslo: 737 976 404                                                                                                                                               e-mail: kosmetika.zlatehory@seznam.cz

1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídám?
Jako poskytovatel služeb odpovídám za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu.                              Shodou se smlouvou, je zejména to, že:
• služby odpovídají popisu na webovém rozhraní, nebo v naší komunikaci vztahující se ke smlouvě;
• služba je poskytnuta v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě;
• služba má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisuji, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu služby a na základě reklamy, a zároveň je služba v odpovídající kvalitě a rozsahu;
• služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.

2. Jaká je záruční doba poskytované služby?
Poskytované služby je nutné reklamovat v průběhu jejich poskytování.

3. Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatné odstranění této vady služby. Nelze-li vadu služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
- jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
- jste vadu sami způsobili, zejména porušením Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb a právních předpisů.

5. Před každým ošetřením zjišťuji zdravotní stav. Pokud něco zamlčíte a nastanou komplikace, nenesu za tento stav zodpovědnost. Odstavec 6. všeobecné podmínky.

6. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímám reklamace:

Na provozovně: Wolkerova 533, Zlaté Hory                                                                                                                e-mail: kosmetika.zlatehory@seznam.cz

telefonicky : 737 976 404

Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.9.2019

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky